viernes, 6 de julio de 2012


NO VOS DIC ADÉU

En primer lloc he d’agrair als alumnes, als seus pares i als meus companys lo fàcil que m’han fet el meu treball al llarg d’aquests anys que he compartit amb vosaltres. Però no puc deixar de comentar-vos que els temps que estem vivint no faciliten gens el nostre treball. L’ensenyament està molt devaluat. Hem de tenir en compte que sense estudi no hi ha cultura i un poble inculte no va a cap lloc. Per això ara més que mai hem de caminar junts i treballar perquè tots els drets que hem aconseguit en els últims anys, dret a l’ensenyament, facilitat per fer una carrera, beques, etc. no els perdam. Recolzem-nos uns en altres pel bé dels nostres fills, perquè tinguen un futur ple i benestant. No hem de baixar mai la guàrdia.
No vos dic adéu. Si algú em necessita jo estaré ací. Em trobareu en molts llocs, al mercat, prenent cafè en algun bar, ací a l’insti, que és la meua segona casa. Sempre prop de vosaltres.
Moltes gràcies per tot i fins sempre!
28.06.2012 PURA















No hay comentarios:

Publicar un comentario